loading...
دانلود پروژه رشته کامپیوتر گرافیک عمران مکانیک الکترونیک
آخرین ارسال های انجمن
سید محمد بازدید : 410 دوشنبه 11 تیر 1403 نظرات (0)
جالب ترین پ ن پ های جدید


عاقد: آیا بنده وکیلم؟
عروس: پ نه پ متهمی! الان پاتو از عروسی بذاری بیرون، یگان ویژه میریزه خلع سلاحت میکنه!
میگم پگاه آهنگرانی رو گرفتن میگه ا ا ا زندانه؟
پ نه پ شوهر کرده عروسیش تو هم دعوتی!!

نفس نفس زنون خودم رو رسوندم به اتوبوس … راننده میگه می خوای سوار شی؟!
پ نه پ اومدم سفر خوشی رو براتون آرزو کنم!

پام درد میکرد لنگون لنگون میرفتم … دوستم میگه آخی ی ی ی … پات درد میکنه؟!
پ نه پ دارم واسه مهمونی فردا رقص مردگان مایکلو تمرین میکنم!

ما بقیش رو تو ادامه مطلب ببینید
بعد از کلی کلنجار رفتن با شریکم بهش گفتم باید از هم جدا شیم … میگه یعنی جداً از هم جدا شیم؟
پ نه پ الکی میگم جدا شیم، تو بگی که نمیتونم!

به مامانم میگم یه چیز بنداز رو بابا خوابه … میگه پتو خوبه؟
پ نه پ میز خوبه …

رفتم درمونگاه، منشیه میگه: مریض شمایید؟ گفتم پــــ ن پــــ من میکروبم، اومدم خودمو معرفی کنم!

با دوستم رفتیم باغ وحش، جلوی قفس شیر وایسادیم. دوستم میگه:شیر؟ میگم:پــــ ن پــــ… گربه اس باباش مرده ریش گذاشته!!!!

تو اتاق عمل نوزاد تازه به دنیا اومده به دستیار میگم چاقو رو بده میگه میخوای بند نافو ببری؟ پـــ ن پــــــ میخوام رقص چاقو کنم از مامان بچه شاباش بگیرم!!

بعد از چند ساعت عمل بچم به دنیا اومده با کلی ذوق به بابام نشونش می دم. میگه بچته؟؟؟!! میگم پــــ ن پــــ اینو الان از اینترنت دانلود کردم نسخه آزمایشیه واسه تست تا اصلش بیاد!!!

دوستم تو خونه خوابیده بود داداشم از راه اومده میگه خوابه؟ میگم پـــ ن پـــ رفته رو اسکرین سیور لگد بزنی روشن میشه!!!!

به دوستم میگم فهمیدی مریم جدا شد؟؟؟ میگه از شوهرش؟؟؟؟؟ پـــ ن پــــ چسبیده بود کف ماهیتابه کفگیر زدم جدا شد…

واسه استخدام رفتم یه شرکتی خانومه میگه: شما برای آگهی استخدام اومدین؟ گفتم پـــ ن پــــــ اومدم بگم اصلا رو من حساب نکنین!!!!!

رفتم دادگستری یارو میپرسه شکایت داشتید؟ گفتم پـــ ن پــــــ یه خورده برنج آوردم با ترازوی عدالت وزن کنم!

جلو خواهرم سوسکه رو با دمپایی لهش کردم دل و رودش پخش زمین شده … خواهرم میگه مرده الان؟ پــــ ن پــــ این ترمیناتوره الان خودش رو جمع میکنه دوباره راه میافته!

رفتم خونه دوستم کامپیوترش خرابه… میگم پاورت سوخته کامل! میگه یعنی یکی دیگه بگیرم؟ میگم پـــ ن پــــ سوختگیش جدی نیست پماد سوختگی بزنی خوب میشه!!

میگم دیشب یه پشه اومده بود تو اتاقم میگه کشتیش؟ پــــ ن پـــــ اومدم بزنم، نتونستم، خون من تو رگهاش جریان داشت! ،یهو گفت بابا …!! بعدشم نشستیم دوتایی تا صبح گریه کردیم، گوشه اتاق!!

تصادف کردم، زنگ زدم ۱۱۰ … پلیسه اومده میگه تصادف کردی؟! گفتم پـــ ن پـــــ اینا همش نقشه بود بیای ببینمت!

میگه چجوری رفتی آمریکا؟ میگم من اینجا دانشجو ام. میگه یعنی «اپلای» کردی؟! پــــ ن پـــــ وقتی کنکور آزاد میدادم انتخاب هفتم تیک زدم آمریکا قبول شدم!

یارو با ١۶٠ تا سرعت زده به یه عابر پیاده عابره پرت شده ٢٠ متر اونطرفتر افتاده زمین هیچ تکونیم نمیخوره. دوستم میگه یعنی مرده؟ میگم پـــ ن پــــــ داره تمارض میکنه پنالتی بگیره!

مادر دانش آموز اومده مدرسه… معلم بهش میگه با بچتون ریاضی تمرین کنین… میگه تو خونه؟… پـــ ن پــــ تو زمین های خاکی……..اکثر قهرمانا از زمین های خاکی شروع کردن!!

یارو اومده خونه رو ببینه واسه خرید. تا طبقه سوم با پله اومده میگه پس اینجا کلا آسانسور نداره!! پـــ ن پــــ آسانسور داره ولی از طبقه چهارم شروع میشه!

رفتم خونه دیدم ماهی از تنگ افتاده بیرون، داداشم میگه یعنی مرده؟ میگم پـــ ن پــــ دوگانه سوزش کردم وقتی آب نیست با هوا کار میکنه!!

زنگ زدم ۱۱۰، یارو پرسید اتفاقی افتاده؟ گفتم: پــــ ن پــــ شما زنگ نزدید نگران شدم، گفتم حتما اونجا اتفاقی افتاده!!!

دارم تو خونه رو ترد میل میدوم بابام میاد میگه داری میدویی لاغر کنی…!! پـــ ن پـــ کلاسم دیر شده عجله دارم!!

تو خیابون دست دوست دخترمو که عینک دودی زده، گرفتم دارم رد میشم… دختر خالم دیدتم میگه اااا دوست دخترته؟؟؟گفتم پـــ ن پــ کوره، دارم از خیابون ردش میکنم، ثواب داره!!

از سایت میخواستم یه فایل دانلود کنم … ۵۶٠ ثانیه صبر کردم بعد پیغام میده: میخوای این فایل رو دانلود کنی ؟ میگم پــــ ن پـــــ خیلی حال داد یکبار دیگه بشمر من بازم برم قایم شم ….. نیایا!!!

چشام پر اشک، بغض تو گلوم… میگه میخوای گریه کنی؟! پـــ ن پــــ میخوام ببینم با چشام میتونم بشاشـم؟!

به مامانم میگم: فکر کنم دیگه وقتشه از تنهایی در بیام، هر چی باشه بیست و شش سالمه مامان… میگه: یعنی زن میخوای پدرسوخته؟ میگم پـــ ن پــــــ یه داداش توپول موپول میخواستم روم نمیشه مستقیم به بابا بگم…

تو تاکسی تنها نشستم میخوام کرایه حساب کنم طرف میگه ۱ نفر!!
میگم پـَـ نه پـَـ ۲ نفر حساب کن خورزوخان هم هست!!
به دوستم میگم وی پی ان داری؟ میگه واسه رد شدن از فیلترینگ میخوای
پـَـ نه پـَـ واسه رد شدن از تنگه ابو غُریب میخوام. هم سنگرام منتظرن
بچه داییم به دنیا اومده .. همه خوشحال و اینا .. مامان بزرگم برگشته میگه حالا میخواین براش اسم بذارین؟
پـَـ نه پـَـ میخوایم همین جوری ولش کنیم اسمش بشه:… نیو فولدر!!!
دارم با تلفن حرف میزنم. بابام میگه دوست دخترت بود؟
پـَـ نه پـَـ ژاک شیراک بود درمورد مناغشات اخیر خاور میانه نظرمو میخواست!!!!
پسر همسایمون تو پارک داشت بریک دنس می کرد یکی اومده بعد نیم ساعت تماشا میگه ایشون داره میرقصه؟
گفتم: پـَـ نه پـَـ شربت خاکشیر خورده می خواد ته نشین نشه!!!!

با کلی عشق و علاقه به یه بنده خدا گفتم I love you
میگه با منی منم گفتم پـَـ نه پـَـ با پی ام سی ام

میگم آقا شهید همّت کجاس؟
میگه بزرگراه شهید همّت؟
میگم پـَـَــــ نــه می خواستم خودشو پیدا کنم یه خانواده ای رو از نگرانی در بیارم!!!
تو جاده بنزین تمام کردیم وایسادیم کنار جاده ۴ لیتری تکون میدیم ! طرف اومده میگه بنزین تمام کردین ؟
میگیم:پـَـَـــ نه میگیم هورا ! ما هم از این دبـــّه ها داریم !!!

دارم فیلم گریه دار میبینم , گریه میکردم , مامانم اومده می گه فیلمش گریه داره ؟
پ نه خنده داره من دارم گریه می کنم کارگردانشو ضایع کنم !

حموم بودم، مامانم می زنه به در می گم بـــله ؟
می گه حمومی ؟
می گم نه پـَـ اینجا لندنه، صدای منو از رادیو بی بی سی می شنوید

بهش میگم: زود باش دمپاییتو بده تا سوسکه نرفته… میگه:مگه میخوای بکشیش؟… نه پَ میخوام بدم سوسکه پاش کنه !!!

تصادف کردیم، زنگ زدیم افسر اومده میگه : تصادف شده؟
میگم : نه پـــــَ … داریم هشدار برای کبرا ۱۱ رو فیلم برداری میکنیم!!!

یارو سگ های منو دیده، میگه غذا میخورن؟ نه پـَـَـ فتوسنتز میکنن

رفتم داروخونه کرم ترک پا بگیرم
می گه واسه پا میخواین؟؟
نه پــــَ
میخوام در جهت از بین بردن ترک های کویر لوت گامی برداشته باشم

سر جلسه امتحان به کناریم میگم داداش برسونیا
میگه تقلب؟
گفتم نــه پـَـَــــ مواد ، یه وقت خمار نشم

یارو دو ساعت داره خودپردازو انگولک میکنه تازه برگشته میگه شمام کار دارین ؟ نَ پـَـَـ وایستادیم اینجا بنیه و پشتکارِ شما رو سرلوحه زندگیمون قرار بدیم
تو دندانپزشکی دکتر آمپول بی حسی رو خالی کرد تو لثه ام. بعد از یه ربع که بی حس شد میگه:خوب حالا پرش کنم؟! فکر کن من با دهن باز چطوری بهش گفتم نه پــــَ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

استاد: کی جواب این سوالو میدونه؟
من دستمو بردم بالا.
استاد: میخوای جواب بدی؟
من: پــــَ نه پــــَ میخوام ببینم باد از کدوم ور میاد

گفتم غم تو دارم..گفتا غمت سر آید…

گفتم نه پ می خوای یه عمری غم تو رو داشته باشم…
گزارشگر : و در اینجا گوساله ای را در حال شیر خوردن می بینیم ! پـَـَـ نــه پـَـَ گوساله ای را می بینیم که مامانش رو داره باد می کنه بره هوا . خودش با دوستاش برن ددر

تو جاده پلیس دیدم دستمو کردم بیرون انگشتمو می چرخونم. رفیقم می گه: داری به ماشینای روبرویی علامت میدی؟! پ ن پ!!!! دارم هوا رو با انگشتم هم می زنم خنک شه

من یه نفر فقط تو تاکسیم، پولو دادم به راننده…
میگه: یه نفر؟
میگم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ ۴تا حساب کن مشتری شیم!!

مگس اومده تو خونه رفتم حشره کش آوردم مامانم میگه میخوای بکشیش؟ پـَـَـ نــه پـَـَـ ،
میخوام بزنم زیر بغلش بوی عرق نده

رفتیم رستوران گارسون اومده میگه چیزی میل دارین؟؟؟
گفتم پ نه پ غدامونو همین الان خوردیم گفتیم بیایم اینجا آروقشو بزنیم دور هم بخندیم!!

بسته سیگارمو گرفته که از توش سیگار برداره…میگه اِ اِ اِ همین یه نَخه؟؟؟
پـَـَـ نــه پـَـَـــ این یه دونه چشم گذاشته,بقیه رفتن قایم شدن!!!..

..

پایان نامم تموم شده زنگ زدم به استاد میگه میخوای دفاع کنی؟
پـَـَــ نَه پـَـَــ میخوام حمله کنم

.

پشه نشسته رو پام داره خونمو می خوره , دستم رو بردم بالا بزنمش یهو داداشم میگه اااا می خوای بکشیش؟! پَـــ نَ پـَـَـ خونش رو خورده می خوام بزنم پشتش آروغ بزنه ببرم بخوابونمش

منبع: www.smyt1.mihanblog.com
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1201
  • کل نظرات : 134
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 119
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 345
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 56,977
  • بازدید کلی : 1,137,500
  • کدهای اختصاصی

    الکسا